2014 m. kovo 17 d., pirmadienis

Kosmosas+

Repeticija. 2014-03-17


Jis pats mane susirado.
Nesupratau, kaip atsidūriau. Kažkokia tikro noro išgyventi akimirka. O tik to man ir reikėjo. Ateiti ir paskęsti „Hello, hello“ bei „Labas vakaras“ glamonėse.
Viskas statosi į savas vietas, o aš geriu į save ramumo jausmą ir esu dėkinga šiai akimirkai - už tokį skaistų priešpremjerinį jaudulį ir galimybę būti jame.

Tik po to bus repeticija.
Kai visi pasikalbės, pabus kartu, susikaups ir pabus tyloje - labai trumpai, bet nesumeluotai.
„Nusifotografuoju“ akimirką akimis - prireiks jos ateičiai.

Ir laukimas. Nežinau ar sugebėčiau gyventi teatre be laukimo. Nežinau. Kol laukiu, gyvenu lūkesčiuose arba kaip tik be jų, susikaupiu ir tyliai nusišypsau už tokią savo būtį. Tokią ir šitaip.

Išties, repeticijų mačiau labai mažai, todėl vertinu kiekvieną režisieriaus „Muziką garsiau“, „Tu šiandien palik sau daugiau erdvės“, „Stop, iš naujo“. Nors net nežinau ar čia man derėtų būti. Nežinau ar skaudžiai neatsilieps man šios akimirkos tuomet, kai reikės vertinti. Mus jau sies daugiau nei vienas premjerinis vakaras, daugiau nei valanda ant laiptukų. Dar vienas šeimos narys papildys šeimą?

Aš laukiu. Laikui bėgant, gal išmoksiu vertinti nežvelgdama į spektaklio-mano saitus, neprisimindama, kiek naktų nemiegojau spręsdama spektaklio rebusus. Mano nakčia sudėti taškai ant i gal bus pradžių pradžia kažkam. Kas ieško ir kas nori surasti.

Po to tik keliolika minučių pasiruošimui ir susikaupusiam neramumui iškvėpti. Čia tylu, čia gera, čia šilta, nusiramink. Startas, viskas surepetuota.

Aktoriai jau scenoje, prasideda vizualumo žaismas, sublizga kostiumai, šiandien jie repetuos ilgai. Priešpremjerinis jaudulys neleis atsikvėpti, o noras viską padaryti taip gerai, kaip tik įmanoma, laikys scenoje iki kol sargas pasakys „Jūs ir vėl šiandien paskutiniai?“.

Norėčiau čia būti kasdien. Nuo pirmo režisieriaus pasiūlymo statyti spektaklį iki paskutinio nusilenkimo žiūrovams - iki kito spektaklio.

Visi savo vietose. Muzika jau laukia „Start“ mygtuko, aktoriai pasiruošę šio vakaro nuotykiui, komandos akys dega nekantrumu. Viskas.

Artėja premjera.


Komentarų nėra:

Rašyti komentarą